Hos baby! :*

1kommentarer

Ja nu sitter man hos finaste! Haft det skit skit bra :) sovit me pojkvän sen i lördags tror jag.... Lite svårt att hålla koll på dagarna... :$ men jag tror de... Ja nu sitter vi hos han, han sitter och spelar... Social check! :* och jag sitter i sängen och gossar me katten :* så sjukt söt! :* fick två tröjer av min fina kille oxå! Skit mysiga! En blå och grön! :) awesome! :***
Aa men i dag så åker vi hem till mig, jag åker till stallet... Och Hugo får stanna hemma me min syster och resten av familjen! Ja jag har skynda mig i stallet! ;) sen i kväll blide mys osv :)
Ska bli skit mysigt! :*
Men ni alla får ha det bra och gott nytt år! :* hoppas alla för en skit bra dag! :)

Jossa<3

1 kommentarer

anonym

02 Jan 2013 00:38

hur ofta har du & din kille sex? ^^

Svar: de e lite privat....
Jossan hubbert Emilia söderström Emilie andersin

Kommentera

Publiceras ej