skidor... nej tack! -.-'

0kommentarer

ja aså nu har jag kommit hem.... sovit hos eve! skit kul! :D och emilia va hos oss på kvällen oxå (y) awesaoe tjej där aså! ja sen på morgonen så åkte vi till spökbacken.. skidbacke! awsesome :D men jag ha typ inte åkt  på två år!!! så jag va skit psäcker... men eve och Emilia tvinga ner mig i tösta!! första åket!? blondiner där!! :P men jag klarat! :D för jag e facking awesome! :*
sen åkte vi upp igen, åkte ned.. fortsätte så ett tag.. sen så skulle jag åka ner.. vet inte hur jag lyckas men aså jag vänder mig o åker baklänges?! störtlopp och baklänges.. jag föröker vända mig ch då tappar man balensen... elr jag hade den inte när jag åkte baklänges heller... men jag ramla... skils jag vet! -.-'
sen skulle eve leka proffs och hjälpa mig upp! -.-' o tar av en skida, och ska hjälpa mig upp. tappar balansen och åker baklänges på en skida, en bra bit. sen ramalar hon oxå!! haaha as garvet då!! och emilia står där nere och garvar!! men sen gick väll de bra.. fast i luften så skulle jag och eve åka och sen så åkte emma petterson (skit söt och snäll tjej) o emilia åka en lyft framför oss.. dom ramlar och Emilai skiter iatt hoppa på oss och tror att ska få hoppa på hos sebbe och sam.. men dom kasta av henne så hon ramla xd grattis till emlia ;) men emma stanna i lyft backen, så jag sa åt henne att hon kunde åka i knät på mig! så hon hoppa på hos mig och eve! men emilia blev dissad ;D men annars gick de väll bra... ;) sen åkte jag hem.. höften värkte mer och mer... fick ta tabletter ;( men det känns inte bättre, så kryckor och äta pencelin... men jag tänker så kan inte missa stallet! men ska inte dit på ett tag! ;) men aja! men ni alla får ha de bra! :*
 
jossa <3

Kommentera

Publiceras ej