This day! :D

1kommentarer

Ja nu har man vaknat! Och ligger i min mysiga säng! :3 så himla skönt att vakna av ett sms av min fina Pojkvän! :* har smsat me han ett tag nu! :) skype me han i sex timmar i går! :O awsome! :* ja snart ska man gå upp och träna lite! Sen så duscha och fix mig.... Sen på eftermiddagen kmr Maja!! :D (hennes blogg har jag som länkar, jätte fin blogg! Läs den! :* )
Ja vi ska väll inte göra mkt... Chilla och snacka en hel del! Har inte träffats på ett bra tag! Hon jobba i stallet förut.. Men sen så flyttade hon och hennes mamma sina hästar till ett annat stall längre bort.... :( men i onsdas så va jag och Alice ute och red... Då kom dom båda två me hästar och allt ;) ganska så länge sen jag så fargo & Ferri :') så söt så! :)
Aja! Maja ska sova här, och i morgon sen kmr Hugo :* ska sova här. Sen så åker vi hem till han på söndag och sover där :) firar nyår me han ;) awesome helg! :D

Jossa<3

1 kommentarer

Maja

28 Dec 2012 18:13

hihihii :** <3333

Kommentera

Publiceras ej