...

0kommentarer

Heey! Ja i går sov jag hos eve.. Va super kul!! :D älskar dig bästa vän!! :*
Sen så åkte man hem och sa hejdå till syrran... Saknar dig redan... :'(
Men sen så gick man in på rummet lyssna på alldeles för hög musik.. Skit ont i öronen... Fråga inte hur jag lyckas...!!!
Sen så sprang jag lite.. Sprang spåret här i lila strångsjö... Tror det är ca 3,7 km långt... Men den e liksom indelad så
Man kan gå in på två stället.. Och ena sidan e läskig att spring (iallfall själv... e mitt ute i skogen! Andra sidan e typ vid samhället...!!) så jag sprang fram och tbx tre gånger på säkra sidan.. Orkar inte tänka men e nöjd!! Ca två/en paus mellan varven.. Springer 5 min sputar 2 min osv....
Men sen kom jag hem.. Duscha och kolla film och sms med många....
Sen så gick jag och träffa Mathilda!! :* super kul!! :D en va bästa vänner!! :* så det va trevligt!! ;)
Sen så vart det att komma hem och göra mig i årdning för imorron.... Jobbskuggnig.... Åhhh vill inte!!! Ska va hos pappa... Men endå ska iallafall inte de ska va med någon äldre tjej jag inte känner och laga mat? Yhee!!skit kul..! :D elr..? -.-'

FML just nu...
Sen så har jag nyss fått reda på att jag inte kan fira 1 månad med min kille..... För jag har en stallmöte jag MÅSTE gå på... Händer lite saker juste nu..
Jag jag dragit ned på dagar... :'( trodde aldrig det skulle hända... Men det blev för mkt.. Jag klarar inte allt... Håller på att dö...!!! :'( men aja nu e fredagar lediga... Och onsdagar är inte helt 100% säker... Men det tar vi på stallmötet... Så jag har världens skuldkänslor..!!! x( för att jag låter stallet komma i vägen för mitt förhållande... Men endå... Stallet e också en stor del av mitt liv...
Men allt löser sig... Aja...
Skit samma... Ska sova nu iallafall...!! ;) godnatt! :*

Jossa<3

Kommentera

Publiceras ej