Jobbskuggning....

0kommentarer

Heej! Ja nu är jag tbx i skolan.... Kom tbx i går :) hade jobbskuggning i två dagar... Och det räckte!!!! :/ gick up halv fem... Åkte fem... Till Norrköping, där fick jag gå till ett kök vid ett företag dom heter typ "henckel" vet inte... Kommer inte ihåg..:/
Men aja... Där träffade jag Marie. Typ i 20 års åldern.... Skit snäll och trevlig! :D vi hade super kul! Pratade inte bara om jobbet! Utan oxå om livet, hur va har haft det, vad har varit svårt och vad har viktor lätt? Dom bästa stunderna i våra liv...?
De va jätte kul att jobba! gjorde mackor, sallad, krabpytt, hämtade lunch, lagade kyckling sallad och massa annat!! ;) va jätte kul! Ska tbx dit nästa år!! Då är det en hel vecka... Vet inte hur jag ska göra med att gå upp så tidigt.. Men det löser sig... ;)

Ja just nu sitter jag på bussen... Själv... Alla har typ PRAO...Inge kul....?
Aja men ni får ha det bra, kommentera och dela länken till min blogg!
Ha det bra alla!! :*

Jossa <3
(bild på mina arbeta kläder....)

Kommentera

Publiceras ej