Yhee (y)

1kommentarer

Heej!!! :D ja nu bloggar jag vell lite innan jag somnar...
Ja jag red lektion, red hanck <3 så otroligt duktig!!! Precis nyinriden! Och så himla duktig!! Kan hopppa, galoppera och ställa sig :') så duktig så! Kan bäretta om mig och hanck en annan gång, vi har en historia innan han ens kom till stall harbacken... Jag men bara säga det att jag tänkte ha en fråge stund på bloggen om ca tre dagar!!
Så tänk ut bra frågor!!! Svarar på alla!!! Kan handla om min familj, vänner förhållanden vad som helst!! ;)
Nej men ni får sova gött!! :*

Jossa<3

1 kommentarer

Emelie

06 Oct 2012 20:27

När du menar ställa sig, menar du då stegra på kommando?

Svar: nej, ställa sig inåt på volt och i svängar :) han är så himla duktig :')
Jossan hubbert Emilia söderström Emilie andersin

Kommentera

Publiceras ej