stort tack till dig Mickan :*

0kommentarer

dom här månaderna som du har haft lektioner för mig har varit underbara! :) 
du e otroligt duktig, förstår en, och är aldrig sur/arg. kommer verkligen sakna dig som ridlärare! men ska bli kul att få ha Helena igen.
men ett stort tack till dig!
att du orkar, stå på banan, snurra runt, hålla koll, ropa, tänka o skratta. skulle aldrig hålla ut så långt som du gjort! haft det as kul. 
du är otroligt dukstig me hästarna, dressyr och me mig.
du vet mina svaga punkter. nästan alla är borta!
tack till dig :D 
du e verkligen en förebild, stå ut så länge, aldirg hört dig klaga om det.
håller ut och kämpar verkligen för det du älskar. stor respkt till dig för det. 
du e en 20 (någe på 20, venne vad ;)) som älskar  phineas & ferb. hatar skräck film, kan skratta, va allvarlig, men ochså förstående. att veta att man inte ska rida för dig på ett bra tag gör mig faktiskt lite tårögd! men vet ju att du, ted och karate kid kommer ha en bra tid! och kommer nog trivas me att ha Helena tbx på banan!
Lycka till med allt! :)
 
Och ett stort tack till min favvo Mickan för den här tiden! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej